شناسهٔ خبر: 110386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل :

۴۰ کیلومتر احداث باند دوم سربند - مشکین شهر به پیمانکار واگذار شده است

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : پروژه احداث باند دوم سربند - مشکین شهر بطول ۴۰ کیلومتر جهت اجرا به پیمانکار واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهارکرد: پروژه احداث باند دوم سربند - مشکین شهر بطول ۴۰ کیلومتر جهت اجرا به پیمانکار واگذار شده و در حال حاضر با استفاده از ۱۱۵ دستگاه ماشین آلات مشغول اجرای عملیات راهسازی میباشد و در محدوده ۲۰ کیلومتر ابتدای مسیر ، در مجموع ۴۰ دستگاه ابینه فنی شامل ( پل و آبرو) قرار دارد که ۳۵ دستگاه از آن تکمیل شده و مابقی در دست اجراست.

وی گفت: در طول ۱۹.۵ کیلومتر از کل مسیر عملیات خاکبرداری ، خاکریزی و زیرسازی به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر از مسیر در مرحله تکمیل عملیات روسازی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در ۲.۵ کیلومتر از مسیر همچنان موانع تاسیساتی شامل تیر برق و فیبر نوری قرار دارد که در دست پیگیری برای رفع موانع و جابجایی تاسیسات می باشد و به محض جابجایی ، ادامه عملیات در محدوده مورد نظر آغاز خواهد شد.

حیدری به کل کارکرد پیمانکار پروژه تاکنون به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان و مطالبات بالای ۶۰ میلیارد تومان پیمانکار اشاره کرد و افزود: بمنظور تسریع در تکمیل و بهره برداری از مسیر ، یک واحد کارخانه تولید آسفالت در محدوده پروژه تاسیس و با استقرار کامل تجهیزات توسط پیمانکار پروژه طبق برنامه از اواخر خرداد ماه عملیات اجرای روکش آسفالت آغاز خواهد شد.