شناسهٔ خبر: 110398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداری البرز برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

ارتحال امام(ره) مدیرکل راهداری البرز گفت: عوامل راهدار البرزی در قالب ۲۳ اکیپ‌ ثابت و سیار آماده تامین ایمنی جاده‌ای و ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) علی زندی‌فر اظهارکرد: همه ساله با حضور انبوه زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، راهداری البرز در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تامین ایمنی حداکثری محورهای مواصلاتی استان را برعهده دارد.

وی افزود: ۲۳ اکیپ‌ راهداری در قالب گشت‌های سیار و اکیپ‌های امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسئول، به تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: راهدارخانه‌ها و اداره‌های تابعه استان نیز برای ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی(نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، آب شرب و ...) آماده پذیرایی از زائران هستند.

مدیرکل راهداری البرز در ادامه از آمادگی ناوگان مسافری استان برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: به منظور اعزام مسافران به مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل‌و‌نقل مسافر و انجمن صنفی رانندگان برون شهری، تمام توان فعال خود را در جهت تامین ناوگان مورد نیاز را بکار خواهد گرفت.

زندی‌فر  اضافه کرد:  کارشناسان این اداره کل و ادارات تابعه بطور مستمر و با تشدید نظارت ها کنترل های فنی لازم را در جهت ارتقاء ایمنی تردد و بالا بردن رضایتمندی مسافران را در دستور کار قرار داده است وی با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان خاطرنشان کرد: هموطنانی که قصد سفر در ایام نیمه خرداد را دارند می‌توانند ضمن تماس با تلفن مذکور، اطلاعات جامعی از وضعیت ترافیکی و همچنین شرایط جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور دریافت کنند.