شناسهٔ خبر: 110871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

راهکارهای قانونی برخورد با فعالیت سواری های مسافربر پلاک شخصی بررسی شد

راهکارهای قانونی راهکارهای قانونی برخورد با فعالیت سواری های مسافربر پلاک شخصی طی جلسه ای در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان شمالی)،معاون حمل و نقل  گفت: در این جلسه مصوب شد انجمن صنفی رانندگان مسافربری، فهرست سواری های مسافربر پلاک شخصی را تهیه کند و به مرجع قضایی ارسال کنیم تا اجازه انتقال خودروی مسافربر پلاک شخصی متخلف به پارکینگ از این مرجع اخذ شود.

سعید سبحانی افزود: همچنین مصوب شد پلیس راه و پلیس راهور، کنترل سواری های مسافربر پلاک شخصی در محورهای استان را تشدید کنند.

وی اظهارکرد: ارتقای خدمات ناوگان عمومی به مسافران با هدف جذب آن ها برای استفاده از این ناوگان به جای استفاده از مسافربرهای شخصی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد: ساماندهی پارک سوارهای بجنورد نیز در سال جاری توسط شهرداری انجام خواهد شد.

دکتر پاکمهر نماینده 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی که در این جلسه حضور داشت بر تشریک مساعی دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات موجود، برخورد با ناوگان پلاک شخصی و ارتقای سطح خدمات ناوگان مسافربری تاکید کرد.   

در این جلسه معاون عمرانی فرماندار و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد، نماینده پلیس راهور و رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافربری بجنورد نیز حضور داشتند.