شناسهٔ خبر: 111143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار کرد

تداوم اعتبار و هویت کشور با وجود مادران و پدران شهدا

دکتر مردانیان در همایش زنجان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، بر لزوم حفظ هویت کشور که از وجود شهدا و ایثارگران است تاکید کرد و ابراز داشت: متاسفانه تعداد پدران و مادران در قید حیات شهدا رو به کاهش است و اگر پدران و مادران شهدا نبودند ما هویت نداشتیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، حمید مردانیان ظهر چهارشنبه در همایش بزرگداشت شهدا و ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی استان زنجان که در سالن شهید مطهری ایستگاه راه آهن زنجان برگزار شد، گفت: باید برای ادای احترام به مادران شهدا تمام قد بایستیم و آنها را تکریم کنیم.

وی بر لزوم حفظ هویت کشور که از وجود شهدا و ایثارگران است تاکید کرد و ابراز داشت: متاسفانه شمار پدران و مادران در قید حیات شهدا رو به کاهش است و اگر پدران و مادران شهدا نبودند ما هویت نداشتیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، با بیان اینکه در استان زنجان یک هزار و ۴۰۰ پدر و مادر شهید زنده هستند، بیان داشت: از این تعداد ۴۰۰ پدر شهید و بیش از یک هزار مادر شهید هستند که باید قدر آنها را بدانیم.

مردانیان افزود: جامعه و مخاطب امروز هر حرفی را به راحتی قبول نمی‌کند و اگر گفتار و عمل مسئولان یکی نباشد و ناشی از شعار زدگی باشد با وجود فضای مجازی اگر سواد رسانه‌ای نباشد اتفاق‌های خوبی رخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه وضعیت دشواری داریم و باید تحمل کنیم، افزود: نباید به دشمن فرصت دهیم که از این وضعیت سوء استفاده کند چراکه دشمن از فضای حاکم برای خدشه دار کردن نظام و انقلاب نهایت بهره برداری را می‌کند و باید جلوی آن را بگیریم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران، افزود: امنیت امروز حاصل ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنها است و به تعبیر مقام معظم رهبری شهدا امامزادگان عشق هستند و حاجت می‌دهند.

مردانیان در پایان بیان داشت: نباید در گفتارمان دچار شعارزدگی شویم و اگر گفتار و عمل ما یکسان نباشد نمی‌توانیم به مخاطب آنچه را که می‌خواهیم القا کنیم و مخاطب را اقناع کنیم.