شناسهٔ خبر: 111144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

تندیس مادر شهیدان جوادی باید در یکی از میدان‌های زنجان نصب شود

دکتر مردانیان در زنجان و دیدار با خانواده شهید جوادی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، با بیان اینکه تندیس مادر شهیدان جوادی باید در یکی از میدان‌های زنجان نصب شود، گفت: چرا که این مهم در ترویج انقلاب و دین به جامعه بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،حمید مردانیان شامگاه چهارشنبه در دیدار با مادر شهیدان رحیم جوادی و جانباز شهید محمد علی جوادی و رزمنده شهید کریم جوادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: خیلی خوشحال و مسرور هستیم که در خانه این مادر شهیدان جوادی حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری مزار شهدا امامزادگان عشق هستند، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ کشور هستند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: تندیس مادر شهیدان جوادی باید در یکی از میدان‌های زنجان نصب شود چرا که این مهم در ترویج انقلاب و دین به جامعه بسیار موثر است.

مردانیان ابراز داشت: باید کارهای هنری و فرهنگی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز را مدیون دلاوری‌های شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگران در محافل و همایش‌های مختلف کفایت نمی‌کند و باید ویژه دیده شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران ادامه داد: تندیس مادر شهیدان جوادی در قالب یک ویژه نامه کار شود و نسبت به این مهم مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

مردانیان گفت: نصب چنین تندیسی برای استان باعث افتخار است همان طور که این استان به شهر شعور و شور حسینی معروف است باید چنین مادرانی که فرزندان دلیر خود را برای این نظام تقدیم کردند به جامعه به خوبی معرفی شوند.

در ادامه  همچنین مردانیان با خانواده شهید داود مرادخانی از شهدای  مدافع حرم هم دیدار کرد.