شناسهٔ خبر: 111156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

اجرای ۴۱ پروژه راهداری استان کرمانشاه

نصب پل باکسی - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد که اکنون ۴۱ پروژه راهداری در استان با اعتباری بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی اظهار داشت: این پروژه ها مربوط به حوزه های نگهداری راه، ایمنی و حریم، ابنیه، راه روستایی و نگهداری ماشین آلات است.  

وی افزود: اکنون ۹ پروژه در حوزه نگهداری راه های استان شامل آسفالت و لکه گیری ۴۵ کیلومتر راه با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجرا است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در حوزه ابنیه فنی شامل پل ها، گذرگاه ها و تقاطع ها هشت پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال اجرا است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

کرمی در رابطه با پروژه های حوزه ایمنی راه نیز گفت: در این حوزه ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در جریان است که در مجموع ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اجرای پروژه راه‌های روستایی را نیز یکی از اولویت های اصلی حوزه راهداری عنوان کرد و گفت: در مجموع امسال ۶ پروژه راه در حوزه راه‌های روستایی با استفاده از ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی آغاز کرده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه پیشرفت پروژه‌های راه روستایی استان را تا این لحظه ۱۳ درصد عنوان کرد.

کرمی تعمیر و نگهداری ماشین آلات را نیز از جمله دیگر برنامه های راهداری کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اعتبار این بخش هفت میلیارد تومان است.

انتهای پیام/