شناسهٔ خبر: 111164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۳۸۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان عملیات اجرایی ۳ هزار و ۸۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث ۳ هزار و ۸۱۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان آغاز شد.  

 طی این مراسم در سطح استان اصفهان به طور همزمان احداث واحدها در فولاد شهر ۲۰۰۰ واحد، نجف آباد ۵۰۰ واحد، قمصر ۲۱۶ واحد، شهرضا ۱۰۰ واحد و خمینی شهر ۱۰۰۰ واحد شروع شد.  

 علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما در این دوره ساخت مسکن است، اظهار کرد: از چهار میلیون واحد مسکن طرح ملی نهضت مسکن،   ۲۰۳ هزار ۹۶۷ واحد سهم استان اصفهان است که بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر برای آن ثبت نام کرده‌اند.  

وی ‌افزود: با توجه به نزدیکی کلانشهر اصفهان به بهارستان و شاهین‌شهر تقاضای بیشتری برای این دو شهر وجود دارد که ظرفیت بیشتری در بهارستان وجود دارد.  

قاری‌قرآن تأکید کرد: استان اصفهان و شهر اصفهان به دنبال ظرفیت‌های داخل بافت شهری و بافت فرسوده برای ساخت مسکن است، علاوه بر بخش زمین برای ساخت مسکن باید به بخش تأمین مالی مسکن نیز توجه شود.