شناسهٔ خبر: 111199 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

برای میزبانی از زوار اربعین حسینی(ع) آماده هستیم

کرمی مدیرکل راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) که در پایانه مرزی خسروی تشکیل شد گفت: برای میزبانی زوار اربعین حسینی(ع) آماده هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) که به ریاست بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در سالن جلسات پایانه مرزی خسروی تشکیل شده بود گفت: اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، ارتقاء و توجه به ایمنی در سفرهای تابستانی و آمادگی صد درصدی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برای اعزام زائران اربعین حسینی (ع) است.

وی گفت: عملیات روکش آسفالت در جاده های منتهی به پایانه مرزی خسروی آغاز شده است و برنامه ریزی کاملی برای ایمن سازی در محورهای مواصلاتی درحال انجام است.

کرمی افزود: اکنون ۹ پروژه در حوزه نگهداری راه های استان شامل آسفالت و لکه‌گیری در حال اجرا است.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای سفر زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی(ع) امسال خبر داد و گفت: قیمت بلیط وسایل حمل‌ و نقل عمومی در دست بررسی است و به محض تعیین، آن را اعلام می‌کنیم.

کرمی عنوان کرد: آماده بودن مجتمع‌های خدمات رفاهی برای اجرای هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی(ع) در دستور کار قرار گرفته است و با استفاده از تجارب سال‌های گذشته برای مدیریت بهتر سفرهای اربعین و کاهش مشکلات زائران، طرح جامع خدمت دهی به زوار کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) برنامه ریزی شده است.

وی گفت: پایانه مرزی خسروی دارای ۲۸ گیت و ۵۸ کاربر است که برای افزایش این تعداد با توجه به کمبود بودجه، نیاز به همکاری و مساعدت ستاد اربعین حسینی(ع)استان هستیم.

کرمی عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و گرمای تابستان در قصرشیرین؛ سایه بان نقطه صفر مرزی آماده بهره برداری است و برای ساخت و افزایش سایه بان جهت تسهیل در تردد زوار تا خروجی سالن های ترانزیت، با توجه به دستور اکید استاندار عملیات ساخت به زودی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/