شناسهٔ خبر: 11121 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه آبادی همزمان با هفته دولت اعلام کرد:

آغاز اجرای طرح خدمت‌رسانی به مردم در فرودگاه‌ها/ بهره‌برداری از ۶۰ پروژه فرودگاهی در ۸ استان

افتتاح پروژه های عمرانی و رفاهی فرودگاه مهرآباد مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور از افتتاح ۶۰ پروژه با اعتبار بالغ بر دو هزار میلیارد ریال در فرودگاه‌های ۸ مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت‌االه مه‌آبادی چهارشنبه چهارم شهریور ماه در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاهی در مهرآباد به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: امروز ۶۰ پروژه با اعتبار بالغ بر دو هزار میلیارد ریال در فرودگاه‌های ۸ مرکز استان شامل پروژه‌های زیرساختی توسعه عوامل پروازی و تجهیز فرودگاه‌ها به سیستم‌های کمک ناوبری و سایر پروژه فرودگاهی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح از طرح تحول در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و مشهد به عنوان کهن‌ترین و پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور است.

مه‌آبادی با بیان اینکه تا پایان امسال طرح خدمت‌رسانی به مسافران به تدریج در فرودگاه‌های بین المللی٬ فرودگاه‌های مراکز استان‌ها و سپس در فرودگاه‌های کوچک به بهره‌برداری می‌رسد٬ افزود: طرح تحول از این جهت مهم‌ به شمار می‌رود که یک تفکر جدید و نوین در نظام اداری صنعت فرودگاهی اجرا می‌شود که برای سامان دادن به وضعیت مسافران فرودگاه‌ها در صیانت از حقوق شهروندان است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: طرح تحول در صنعت فرودگاهی در راستای ابلاغ دستورالعمل حقوق مسافر به ایرلاین‌ها است که در مرحله بعد هدف طرح تحول تحقق مدیریت یکپارچه فرودگاهی است و امیدواریم با همکاری سازمان هواپیمایی و ایرلاین‌ها محقق شود.

وی با اشاره به آغاز طرح تحول با اجرای بیش از ۴۰ پروژه در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد٬ گفت: این طرح آغاز خدمت‌رسانی به مردم در سایر فرودگاه‌های کشور است.

مه‌آبادی با بیان اینکه تحول به معنای تغییر و برهم زدن وضع موجود برای رسیدن به آبادانی است٬ گفت:روش‌های قدیمی و سنتی مدیریت صنعت فرودگاهی تخریب و دستورالعمل‌های قدیمی به‌روز و بازنگری می‌شود./

نظر شما