شناسهٔ خبر: 165240 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری اجرای طرح‌های مسکن اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است

دکتر عطایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اولویت ما اجرای دقیق، صحیح و بدون وقفه طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های این استان نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن از دیگر مسائل مورد توجه و حائز اهمیت است که با جدیت دنبال می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توجه به سکونتگاه‌های غیررسمی و اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری از دیگر مسائل مورد توجه است که اهتمام ویژه‌ای برای این طرح‌ها وجود دارد.

عطائی افزود: اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است.

در ادامه این جلسه همکاران معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.