شناسهٔ خبر: 11136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت و با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

افتتاح بیش از ۸۷۰۰ واحد مسکن مهر با اعتیار ۴هزار میلیارد ریال در استان مرکزی

مسکن مهر هرمزگان همزمان با هفته دولت بالغ بر ۸ هزار و ۷۲۸ پروژه مسکن مهر با هزینه ۴ هزار میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جریان سفر عباس آخوندی به استان مرکزی و افتتاح پروژه های حوزه راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت، امروز ۵ شهریورماه با حضور مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ۸ هزار و ۷۲۸ واحد مسکونی مهر با هزینه ۴ هزار میلیارد ریال در اراک، شازند، ساوه، دلیجان، محلات و خمین در استان مرکزی به متقاضیان تحویل داده شد.

بنا بر این گزارش، در شهرستان اراک ۲ هزار و ۴۱۰ واحد مسکن مهر در قالب قرارداد تعاونی ۹۹ ساله و خودمالکی به بهره برداری رسید. همچنین یک هزار و ۳۲۱ مسکن مهر به صورت قرارداد تعاونی ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه‌جانبه در شهر جدید مهاجران در شهرستان شازند افتتاح و به متقاضیان واگذار شد. در شهرستان ساوه نیز ۲ هزار و ۷۶۱ واحد مسکن مهر با وضعیت قرارداد ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه جانبه تکمیل و افتتاح شد.

در ادامه افتتاح واحدهای مسکونی در استان مرکزی همچنین پروژه ۷۶۲ واحدی مسکن مهر خمین با وضعیت قراردادی تعاونی ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه جانبه، پروژه ۷۵۰ واحدی مسکن مهر دلیجان با وضعیت قرارداد تعاونی ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه جانبه و پروژه ۶۹۴ واحدی مسکن مهر محلات با وضعیت قرارداد تعاونی ۹۹ ساله و خودمالکی افتتاح شد. /

نظر شما