شناسهٔ خبر: 166769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان مطرح کرد؛

طرح‌ تفصیلی شهرهای ابریشم و فلاورجان در مرحله ابلاغ

شفیع زاده اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: طرح‌ تفصیلی شهرهای ابریشم و فلاورجان در مرحله ابلاغ قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسین شفیع زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر مطالعات طرح تفصیلی شهر قهدریجان در مراحل اولیه است.

وی افزود: شهرهای بهاران، کلیشاد و سودرجان و پیربکران نیز دارای طرح تفصیلی مصوب بوده و طرح هادی شهری برای مابقی شهرها در حال تهیه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان ادامه داد: در حال حاضر با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده، طرح تفصیلی شهرهای ابریشم و فلاورجان در مرحله ابلاغ قرار دارد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تثبیت مالکیت اراضی دولتی شهرستان فلاورجان بیان کرد: اخذ سند مالکیت بیش از ۹۰ هکتار از اراضی ملی حریم شهرها در این شهرستان در حال اقدام و مراحل نهایی انتقال آن در حال اجرا است.

شفیع زاده عنوان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده یک مورد رفع تعرض اراضی ملی در شهرستان فلاورجان انجام و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی، ۲ مورد دیگر در دست اقدام است.

گفتنی است شهرستان پر جمعیت فلاورجان در فاصله پنج کیلومتر متصل به شهر اصفهان واقع شده، این شهرستان با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر، دارای وسعت ۳۲۰ کیلومتر مربع است.