شناسهٔ خبر: 111617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان صورت گرفت؛

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان

دیدار مردمی مهندس اکبری سیستان و بلوچستان دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان گرامی استان به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان، دیدار مردمی مهندس اکبری مدیرکل استان با هم استانی‌های گرامی انجام گرفته و در این نشست صمیمی شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.

گفتنی است در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعدادی  از شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در خصوص حوزه‌های مختلف املاک و حقوقی و شهرسازی و معماری مطرح و مدیر کل با توجه به موضوعات و درخواست‌ها، برای پیگیری و رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها، دستورات لازم و مرتبط را به معاونین مربوطه صادر کرد.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود و شهروندان گرامی استان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا با شماره ۳۳۴۱۳۲۸۴ و همچنین سامانه شهراه به آدرس shekayat.bazresi.ir درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.