شناسهٔ خبر: 111619 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:‌

عملکرد مطلوب حوزه املاک و حقوقی در پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: حوزه املاک و حقوقی در پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی و تحقق حقوق شهروندی از رسالت سنگینی برخوردار بوده ودر تحقق این اصل موفق عمل کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه تودیع معاون املاک و حقوقی این اداره کل، گفت: بخش گسترده‌ای از سیاست‌های راه و شهرسازی به ویژه اجرای نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به مجریان طرح‌های گردشگری، اقتصادی، تولیدی و صنعتی بر عهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است.

وی با تأکید بر اینکه معاونت املاک و حقوقی پایه و اساس اداره کل راه و شهرسازی در رسیدگی به مطالبه‌های مردمی است، بیان کرد: حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت جهت به کارگیری این ظرفیت برای توسعه کشور از دیگر وظایف بخش املاک و حقوقی به شمار می‌رود.

حمزه‌لو تصریح کرد: معاونت املاک و حقوقی در بخش نهضت ملی مسکن، ساماندهی متقاضیان ثبت نامی و واگذاری اراضی برای ساخت مسکن نیز عملکرد قابل توجهی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آقای شعبانی از نیروهای پرتلاش و خستگی ناپذیر در بخش حوزه املاک و حقوقی بودند، گفت: تلاش شبانه روزی و رفتار صمیمانه با ارباب رجوع از ویژگی بارز این مدیر مردمی بود.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های ارزنده مهندس حسین شعبانی در مسئولیت معاون املاک و حقوقی قدردانی شد.