شناسهٔ خبر: 111621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

امسال ۱۷ کیلومتر از پروژه راهسازی محور میاندوآب-شاهین‌دژ-تکاب به بهره‌برداری می‌رسد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به روند اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب-شاهین دژ - تکاب اشاره کرد و گفت: امسال تعریض و بهسازی ١٧ کیلومتر از محورهای ارتباطی میاندوآب شاهین‌دژ و شاهین‌دژتکاب با تامین اعتبار به ارزش یک هزار ۸۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود و ایمن‌سازی این محورهای ارتباطی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار مؤثر است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سید محسن حمزه لو در جلسه با خیراله خادمی؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور که با حضور نماینده مردم‌ شهرستان‌های تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با محوریت پروژه‌های راهسازی در شهرستان‌های تکاب و شاهین دژ برگزار شد، با اعلام اینکه پیمان‌سپاری قسمت‌های باقی‌مانده تعریض و بهسازی محور شاهین‌دژ_ تکاب با جدیت دنبال می‌شود، افزود: توسعه جاده‌های اصلی تکاب و شاهین‌دژ جهت ارتقای ایمنی و کیفیت جاده‌های جنوب آذربایجان‌غربی ضروری است.

در این جلسه مقرر شد ۳۰ کیلومتر از محورهای میاندوآب-شاهین‌دژ و شاهین‌دژتکاب در روزهای آینده پیمان سپاری شود، تعیین سهم شهرستان تکاب از طرح تعریض و بهسازی جاده تکاب دندی_ زنجان از دیگر محورهای گفت‌وگو این جلسه بود. همچنین تکمیل پل چمقوره در مسیر شاهین دژ_ تکاب در یک ماه آینده نیز مطرح شد.