شناسهٔ خبر: 111623 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور برگزار می‌شود؛

وبینار تخصصی بررسی ابعاد فنی و مهندسی حادثه ساختمان متروپل آبادان

متروپل آبادان در همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور وبینار تخصصی ابعاد فنی و مهندسی حادثه ساختمان متروپل آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در همکاری با وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همچنین معاونت مسکن و ساختمان، وبینار تخصصی بررسی ابعاد فنی و مهندسی حادثه ساختمان متروپل آبادان را برگزار می‌کند.

در این برنامه که حضور آن برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است؛ محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز  تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساتمان؛ نادر خواجه احمدعطاری استاد مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، وحید قربانی مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی کشور، مهیا میرمقتدایی عضو هیات عملی و رییش بخش برنامه‌ریزی و طراحی شهری مرکز تحقیقات و مریم زارعیان رییس بخش مطالعات اجتماعی و توسعه پایدار مرکز تحقیقات به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این نشست یکشنبه ۵ تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این وبینار تخصصی و ثبت‌نام به نشانی LMS.bhrc.ac.ir  مراجعه کنند.

وبینار تخصصی بررسی ابعاد فنی و مهندسی حادثه ساختمان متروپل آبادان