شناسهٔ خبر: 111766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران؛

دیدار و سرکشی از خانواده شهدا یک وظیفه است

رحیمیان - امور ایثارگران مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران در دیدار با خانواده های معزز شهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده های شهداء، یک وظیفه و توفیق الهی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  مصطفی رحیمیان در سفر خود به استان کرمانشاه اظهار داشت: امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهداء هستیم و افزود: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: به اینکه ملت ایران دلاور مردی و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیده و آسمانی شدند.

رحیمیان در دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که دیدار و سرکشی به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران؛ جزئی از اهداف و دغدغه های مهندس داریوش امانی، مشاور وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است گفت: بازماندگان شهداء، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان افزود: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ آرمان‌های شهداء را زنده نگه داریم و با سرکشی و دیدار با خانواده شهداء تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهداء بنشینیم، که این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آن ها را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/