شناسهٔ خبر: 111768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

احداث باند دوم گلپایگان – دهق در فاز مطالعاتی است

بهزاد شاهسوندی-اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر مطالعات ۲۰ کیلومتر از باند دوم گلپایگان – دهق در حوزه نجف آباد انجام پذیرفته و ۵۵ کیلومتر دیگر که در حوزه گلپایگان بوده در دست مطالعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جریان سفر به شهرستان گلپایگان از پروژه های راهسازی این شهرستان بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.  

 وی ضمن تشریح وضعیت پروژه احداث باند دوم گلپایگان - دهق اظهار کرد: طول کل این محور ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر در حوزه شهرستان نجف آباد و ۵۵ کیلومتر در حوزه گلپایگان قرار دارد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: مطالعات آن بخش از پروژه که در حوزه نجف آباد قرار دارد، انجام شده و برای آن میزان از پروژه که در حوزه گلپایگان است نیز مشاور برای انجام مطالعات انتخاب شده است.  

 وی با بیان اینکه قرارداد منعقد شده برای مطالعات این پروژه در حوزه گلپایگان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بوده است گفت: بعد از تکمیل فازهای مطالعاتی جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ به تهران ارسال می‌شود.  

 شاهسوندی با اشاره به اینکه مبحث تامین اعتبار به موقع پروژه احداث باند دوم گلپایگان دهق بسیار حائز اهمیت است عنوان کرد: در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان، تامین اعتبار به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه پیشنهاد می‌شود و دغدغه‌های موجود در این رابطه به مسئولان ارشد کشور ابراز خواهد شد.