شناسهٔ خبر: 111817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۳ ماهه نخست سال صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۴۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کرمی - مدیرکل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۴۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در سه ماهه نخست سال خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال، ۴۵ میلیون و ۴۱۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی ثبت شده، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۵ میلیون و ۹۶۰ هزار تردد داشتیم، ۲۶ درصد بیشتر شده است.

وی دلیل این افزایش تردد را بهبود وضعیت بیماری کرونا و افزایش تمایل مردم به سفر بعد از مدتی محدودیت اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه سهم تردد خودروهای سبک از مجموع ترددهای ثبت شده در استان را ۳۹ میلیون و ۲۱۲ هزار مورد دانست که در این بخش نیز رشد ۲۷ درصدی را داشته ایم.

به گفته کرمی، در سه ماهه اول سال سهم تردد خودروهای سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه نیز ۶ میلیون و ۳۰۲ هزار مورد بوده که تردد خودروهای سنگین نیز ۱۷ درصد بیشتر شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تردد ثبت شده در محورهای استان در سه ماهه نخست سال با دو میلیون و ۲۷۸ هزار تردد مربوط به محور کرمانشاه به بیستون و کمترین تردد به میزان ۴۸ هزار و ۲۶۰ مورد در مسیر روانسر به پاوه بوده است.

انتهای پیام/