شناسهٔ خبر: 111913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد :

ضرورت ارتقای رتبه تک رقمی استان همدان

حمیدیان رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: امیدواریم با همدلی مدیران رتبه استان همدان از ۱۹ به تک رقمی ارتقا پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان)،  فاطمه سادات حمیدیان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن برای دهک های پایین جامعه و اقشار کم درآمد است که باید از ظرفیت های قانونی جهش تولید مسکن ملی بهره کافی را برد.

وی افزود: امیدواریم با همدلی و هم نظری مدیران استان همدان رتبه این استان از ۱۹ به تک رقمی ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه استان همدان به دارالمومنین شهره است؛ تصریح کرد: مردم این استان لیاقت متعهدانه کارشدن را دارند چرا که مردمی پرتلاش در صنعت و کشاورزی هستند.

رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه باید شاهد پیشرفت پروژه های مسکن ملی باشیم، ابراز داشت: همچنین در بخش راه که اساس و زیرساخت توسعه پایدار محسوب می شود اقدامات بی نظیری را داشته باشیم و محورهای مواصلاتی که در اهداف وزارت خانه به شمار می‌رود به سرانجام برسد.

حمیدیان با اشاره به اینکه دغدغه مقام عالی وزارت حل مشکلات معیشتی کارکنان است، گفت: تمهیداتی از جمله عدالت در پرداخت ها به عنوان یکی از دغدغه های وزیر در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در این مراسم با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اقدام ملی مسکن در استان گفت:‌ با همکاری کارکنان این اداره باید به نهضت ملی مسکن استان سرعت بخشید.

ایوب اسدالهی دراین آیین افزود: اهدافی که ریل گذاری شده باید انجام و در صورت نیاز اصلاحات لازم انجام شود.

وی افزود: عملکرد ۴ ماهه یوسفی مدیرکل سابق نشان دهنده‌ی همکاران قوی و متعهد است که امیدواریم در طول خدمت بنده کار رابا دقت و سرعت پیش ببریم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های استان درخصوص عملیات عمرانی پروژه های بافت فرسوده است که با همکاری شهرداری با قوت هرچه بیشتر قدم بر می داریم.