شناسهٔ خبر: 111983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز عملیات روکش آسفالت سرد محور پل سرباز _کافه بلوچی در جنوب سیستان وبلوچستان

آسفالت راه در جنوب سیستان و بلوچستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان از آغاز عملیات روکش سرد محور پل سرباز _کافه بلوچی بطول ۲۰ کیلومتر خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی بامری با اعلام این مطلب گفت: روکش آسفالت در این محور علاوه بر بالا رفتن ضریب ایمنی در تردد، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه را به همراه دارد. 
وی ادامه داد: در این راستا ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای روکش آسفالت این محور در جنوب استان در نظر گرفته شده است تا این عملیات مهم راهداری در کمترین زمان تکمیل و به اتمام برسد. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، اظهار داشت: از آنجایی که سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق جنوبی آن به دلیل همجواری با مرزهای کوهک سراوان، پیشین، ریمدان و دسترسی به آب های آزاد ، از مزیت ویژه ای در حوزه تجارت و ترانزیت برخوردار است و این امر ضرورت داشتن آسفالت مناسب راه ها دو چندان می کند این اداره کل با پیگیری اعتبارات، در تلاش است روکش آسفالت را در تمامی راهها مورد نیاز بازسازی به ویژه مسیرهای پر تردد اجرا نماید.