شناسهٔ خبر: 112092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران :

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده نیاورند حذف می شوند

سید محمد نظری1 مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : آن دسته از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط هستند و برای آنها پیامک واریز وجه ارسال شده اگر نسبت به تامین آورده اولیه اقدام نکنند نفراتی از اولویت های بعدی جایگزین آنها خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: سهمیه استان مازندران در طرح نهضت ملی مسکن سالیانه ۳۸۵۰۰ واحد است که هیچ مشکلی در بخش زمین نداریم زمین برای دوسال آینده تامین شده است و تا چهار سال آینده هم تامین خواهد شد.

وی افزود: در بعضی از مناطق پیمانکاران وارد فعالیت های ساختمانی شده اند و در برخی نقاط هم زمین در اختیار پیمانکاران قرار گرفته که به زودی کارهای اجرائی شروع می شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران درباره آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان مازندران که تکلیفشان مشخص نشده است گفت: به تمام کسانی که واجد شرایط شناخته شده اند پیامک داده ایم تا نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کنند اگر آورده را به موقع واریز نکنند نفراتی از اولویت های بعدی جایگزین آنها می شوند.

نظری تصریح کرد: اگر کسی واجد شرایط است و برای او پیامک ارسال نشده موضوع را از طریق سایت پیگیری کند چنانچه نتیجه نگرفت به اداره راه و شهرسازی شهرستان مربوطه مراجعه نماید .

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان مازندران گفت: پروژه ها خوب پیش می رود بیش از ۷۰۰۰ واحد به مرحله اجرا رسیده که به زودی چندین پروژه دیگر به این رقم افزوده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که پالایش آنها تقریبا در حال اتمام است . ثبت نام جدید هم به زودی انجام می گیرد بنابراین گزارش دولت سیزدهم بر اساس قانون جهش تولید و تامین مسکن مصوب ۱۷ مرداد سال ۱۴۰۰ ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال را در برنامه خود گنجانده است. حدود ۴/۵ میلیون نفر برای این طرح نام نویسی کرده اند که۶/۳ میلیون نفر تائید شده اند. طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی از روز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ ثبت نامه مجدد آغاز می شود.

نام نویسی در سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  انجام خواهد شد.