شناسهٔ خبر: 112199 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

رشد افزون بر هزار درصدی تردد مسافران در پایانه های مرزی ریمدان

علی قبا.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از رشد یک هزار و ۴۵۳درصدی تردد مسافری در سه ماه نخست سالجاری از پایانه مرزی ریمدان در جنوب این استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، علی قبا اظهار داشت: ۲۹ هزار و ۴۳۰ تردد مسافر در این مدت در پایانه مرزی ریمدان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با  یک هزار و ۸۷۶ مسافر رشد هزار و ۴۵۳درصدی را نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد ، گفت: پیش بینی می شود همزمان با اربعین حسینی شاهد ورود افزون بر ۲۰۰هزار زائر پاکستانی کربلای معلی از این پایانه مرزی به کشور باشیم. 
معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا در سفر اخیر معاون حمل و نقل این سازمان به جنوب استان مقرر گردید ۷٠ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل و تجهیز پایانه مرزی ریمدان و مسیرهای ارتباطی منتهی به آن هزینه شود تا به بهترین نحو پذیرای خیل عظیمی از زوار کشور دوست و همسایه پاکستان به استان باشیم.