شناسهٔ خبر: 112227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:‌

سفر ناوگان اتوبوسی استان بوشهر با کمترین تاخیر انجام می شود

مهندس عبدالکریم اختر شناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بازدید از پایانه مسافربری بوشهر گفت : با توجه به اجرای طرح یکپارچه هوشمند بلیت سفر در پایانه مسافربری بوشهر و هوشمند سازی ساعات حرکت اتوبوس ها ، سفر با اتوبوس در استان با کمترین تاخیر انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، عبدالکریم اخترشناس در بازدید از پایانه مسافربری بوشهر گفت : با توجه به اجرای طرح یکپارچه هوشمند بلیت سفر در پایانه مسافربری بوشهر و هوشمند سازی ساعات حرکت اتوبوس ها ، سفر با اتوبوس در استان با کمترین تاخیر انجام می شود .

وی همچنین  افزود : برای  اطمینان از حرکت بموقع اتوبوسها و رضایتمندی مسافرین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس‌های مسافربری همزمان با سراسر کشور از تاریخ 12تیرماه در استان بوشهر  اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : به موجب این طرح هرگونه تاخیر در حرکت و حین سفر اتوبوس‌های بین شهری استان در  پایانه ای مسافربری بوشهر و پایانه‌های عمومی مسافر و بوسیله کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کنترل می شود.

وی بیان داشت : این طرح از ۱۲ تا ۲۱ تیرماه در کلیه پایانه‌های عمومی مسافری سطح استان اجرا می‌شود و با استناد به بند ششم منشور حقوق مسافران از تاریخ  ۱۲ تیرماه با هر گونه تاخیر ناوگان برخورد قانونی و متخلفین به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می‌شوند.

ا خترشناس افزود : خوشبختانه در استان بدلیل بهره گیری از سامانه هوشمند بلیت سفر ، ساعت حرکت اتوبوس ها به گونه ای تنظیم شده که سفر ناوگان با کمترین تاخیر انجام می شود و چنانچه اتوبوس در ساعت تعیین شده حرکت نکند سامانه بصورت اتوماتیک مسافر را به اتوبوس بعدی آماده سفر انتقال می دهد .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:در رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل مسافر جدی هستیم و با در نظر داشت حق و حقوق مسافرین آماده هستیم در کمترین زمان به تخلفات احتمالی رسیدگی کنیم .

وی اظهار داشت : سامانه پیامکی2000141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت شبانه روزی آماده دریافت نظریات مردمی است و انتظار داریم مردم نظریات خود را با این سامانه در میان بگذارند.