شناسهٔ خبر: 112242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد::

در دست اقدام بودن بازسازی و اورهال سه دستگاه ماشین آلات سنگین در استان سمنان

-رئیس ماشین آلات سمنان-سیار.jpg رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان این که طی سه ماهه اول سال جاری، ۱۲ مورد تعمیرات کلی و ۳۱ مورد تعمیرات جزئی ماشین آلات راهداری انجام شده است، گفت: بازسازی و اورهال سه دستگاه ماشین آلات سنگین در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید کاظم سیار  گفت:‌ تعمیرات و نوسازی ماشین آلات راهداری از جمله اقدامات مهم این اداره کل محسوب می شود و بروزرسانی، نگهداری و آماده به کار بودن ماشین آلات در تمام فصول سال برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران و رانندگان جاده ای امری ضروری است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار داشت: بی تردید توجه به قابلیت‌های فنی ناوگان راهداری، موجب افزایش بهره وری در جمیع سطوح، اعم از صیانت، ارتقا ایمنی، ارتقا سطح سرویس و... در محورهای جاده‌ای خواهد شد و نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع ماشین آلات نیز در بازدهی ماشین آلات موثر خواهد بود. همچنین با توجه به وضعیت تحریم های اقتصادی به نظر می رسد تعمیر به موقع و اورهال ماشین آلات موجود از نظر هزینه و بهره وری از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

وی در تاکید سخنان خود با بیان این که طی سه ماهه اول سال جاری، ۱۲ مورد تعمیرات کلی و ۳۱ مورد تعمیرات جزئی ماشین آلات راهداری انجام شده، افزود: با توجه به سن بالای ماشین‌آلات سنگین راهداری و عدم امکان خرید دستگاه‌های مشابه، ماشین آلات سبک و سنگینی که در عرصه خدمات رسانی دچار فرسودگی شده بودند بازسازی و به چرخه خدمات‌رسانی جاده‌ای حوزه این اداره کل ملحق شدند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با عنوان این موضوع که در سال جاری بازسازی و اورهال سه دستگاه ماشین آلات سنگین در دست اقدام است خاطر نشان نمود: ماشین آلات راهداری استان سمنان نیز همانند سایر استان‌ها دارای قدمت بالا و فرسودگی است؛ اما با تدبیر و برنامه ریزی های مناسب به دنبال این هستیم تا بتوانیم ماشین آلات بیشتری را نوسازی نماییم تا تاخیری در روند خدمت رسانی نداشته باشیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری مردم و کاربران جاده‌ای و تلاش شبانه‌روزی راهداران در تعطیلات پیش رو، سفرهایی ایمن و بدون حادثه را شاهد باشیم.