شناسهٔ خبر: 112245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای هم افزایی انجام شد:

دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با فرمانده سپاه

دیدار با فرمانده سپاه2 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، فرمانده پایگاه بسیج و سرپرست اداره ارتباطات اداره کل با سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، در این دیدار " سردار مجیدی" ضمن عرض خیر مقدم اظهار امیدواری کرد: پروژه نهضت ملی مسکن هر چه زودتر به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه از هیچ کمکی در زمینه خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد اظهر داشت: باید با تلاش مضاعف مشکلات مردم برطرف و مردم را به آینده امیدوار نمائیم و نتیجه فعل و انفعالات به سمتی پیش رود که به نفع مردم باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این دیدار بیان کرد: باید تلاش کنیم از ظرفیت های سپاه جهت نهضت ملی استفاده کنیم.

ایوب اسدالهی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند انقلاب و همواره در خدمت مردم است، تصریح کرد: سپاه نه تنها در عرصه نظامی بلکه در همه عرصه هایی که مردم نیاز به کمک داشتند وارد عمل شده و همواره در همه عرصه ها خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه که مردم استان همدان شایسته بهترین ها هستند گفت: باید با هم افزایی و همکاری گوشه ای از مشکلات مردم استان را حل و در جهت رفاه آنان گام های موثری برداریم.

سرپرست اداره کل در پایان با حضور در مزار شهدای گمنام سپاه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.