شناسهٔ خبر: 112627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دو مسیر در جنوب سیستان وبلوچستان بازگشایی شد

بازگشایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل دو مسیر ایرانشهر -مهرستان و اسپکه - چانف در جنوب استان که براثر سیلاب مسدود شده بود بازگشایی شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: براثر بارندگی اخیر و طغیان رودخانه های محلی در جنوب استان چهار مسیر مسدود شده بود که با تلاش راهدارن تاکنون دو محور بازگشایی و تلاش برای بازگشایی دو مسیر ارتباطی «چاهان- زرآباد» و «فنوج - اسپکه» همچنان ادامه دارد. 

وی ادامه داد: مابقی محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان باز و تردد در آنها امکان پذیر است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان افزود: در حال حاضر ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۰ اکیپ با ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل و دو دستگاه ماشین الات بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی مستقر و در حال ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.

قادری تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب سیستان و بلوچستان به رانندگان و کاربران جاده ای توصیه می شود حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.