شناسهٔ خبر: 112879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان تاکید کرد:

جهش پروژه‌های راه روستایی دامغان

ابوطالبی - رییس اداره دامغان.jpg رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان گفت: با توجه به مبادله موافقت‌نامه پروژه‌های راه روستایی و عقد بیش از ۱۰ فقره قرارداد در این حوزه، امسال جهش بزرگی در راه روستایی شهرستان دامغان اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسین ابوطالبی آهوانویی پس از بازدید از محورهای روستایی شهرستان دامغان اظهار کرد: از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰، اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای این شهرستان اختصاص داده شده که در نهایت به عقد بیش از ۱۰ فقره قرارداد جهت روکش آسفالت در  محورهای روستایی منتج شده است و این پروژه‌ها در حال حاضر از پیشرفت فراوانی برخوردار هستند که امید می‌رود امسال شاهد جهش قابل ملاحظه روکش آسفالت راه روستایی باشیم.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های راه روستایی دامغان فعال است، افزود: با تفویض ساخت و توسعه راه‌های روستایی به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پیگیری‌های انجام شده، پروژه‌های این شهرستان مانند سایر پروژه های استان، فعال و از پیشرفت مناسبی برخوردار شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان با اشاره به پروژه‌های دامغان خاطرنشان کرد: در مجموع قرارداد روکش آسفالت راه های روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ‌ بر۴میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که روکش آسفالت ده محور اجرایی شده که بخشی از پروژه ها به پایان نیز رسیده است و بخشی دیگر تا پایان فصل کاری، جمع بندی و نهایی خواهد شد.

ابوطالبی آهوانویی در پایان با تأکید بر اینکه سرمایه نظام جمهوری اسلامی همین اعتماد مردم به دولت است یادآور شد: تلاش می کنیم بتوانیم از محل اعتبارات استانی برای تقویت فعالیت های راهداری روستایی در دامغان اقدام کنیم و پیشرفت های بیشتری را به ارمغان آوریم.