شناسهٔ خبر: 112964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد :

آغاز عملیات اجرایی تعریض محور آبپخش - کلل

اتمام تعریض محور قلعه رستم ازنا لرستان.jpg

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت:‌ عملیات اجرایی پروژه تعریض محور آبپخش - پل کلل( رفت و برگشت) بطول ۲۷۰۰متر آغاز شد .

وی با بیان اینکه پروژه تعریض ورودی آبپخش  و تبدیل آن به بلوار از خواسته ها و مطالبات مردمی است گفت : عملیات تعریض این محور در راستای ارتقاء ایمنی عبور و مرور اهالی بویژه باغداران منطقه صورت می گیرد و بلوار کنونی شهر آبپخش تا پل کلل امتداد می یابد .

اخترشناس اظهار داشت : عملیات تعریض این محور در دو سمت و هر سمت ۴ متر و مجموعا ۸ متر افزایش و عرض کلی محور از ۱۳ متر به ۲۱ متر می رسد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : عملیات اجرایی این پروژه و توسعه بلوار خروجی آبپخش تا پل کلل شش ماه بطول خواهد انجامید و محور فعلی به بلوار بارفوژه ۲ متر میانی و روشنایی ایمن سازی می شود .

وی تصریح کرد :  برای بهسازی و تعریض محورآبپخش مجموعا۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) و استانی هزینه می شود .

اخترشناس تصریح کرد : عملیات بهسازی و تعریض محور آبپخش به کلل شامل زیرسازی ، روسازی و آسفالت می شود و با اتمام آن ایمنی محور افزایش پیدا می‌کند.