شناسهٔ خبر: 113028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری لرستان خبر داد:

کشف ۱۸ فقره تخلف ناوگان اتوبوسی در قالب طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر

کشف ۱۸ فقره تخلف ناوگان اتوبوسی در قالب طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر درقالب اجرای طرح سراسری ویژه کنترل تاخیر ناوگان اتوبوس در مبدا و حین سفر، در استان لرستان تعداد ۱۸ فقره تخلف شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مرتضی شیروانی سرپرست راهداری لرستان گفت: طرح سراسری ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس که بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از دوازدهم تیرماه آغاز و تا بیست و یکم این ماه ادامه داشت، این طرح با برنامه‌ریزی و تشکیل تیم‌های کنترلی در ۱۱ شهرستان استان لرستان اجرایی شد.

وی اظهار داشت: درمجموع در قالب این طرح در استان لرستان، تعداد۵۰فقره چک‌لیست نظارتی تهیه و درنهایت ۱۸ مورد تخلف شناسایی شد که از مجموع تخلفات احصا شده، ۱۰فقره متعلق به ناوگان استان خوزستان، پنج فقره استان لرستان و سه فقره مربوط به ناوگان استان ایلام بود که موارد شناسایی شده برای بررسی و برخورد به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، استفاده از سامانه‌های رصد لحظه‌ای سپهتن و پلاک‌خوان، تهیه محتوا و گزارش‌های خبری برای رسانه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی و بازرسی روزانه مدیرکل و معاون حمل و نقل از نحوه استقرار گشت‌های کنترلی را از اقدامات شاخص در طول اجرای این طرح عنوان کرد.