شناسهٔ خبر: 113092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در قمصر

مجتبی اراسته/ رییس راه وشهرسازی کاشان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تصرف یکهزار متر مربع از اراضی دولتی قمصر به ارزش ۴۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده به منظور صیانت از اراضی ملی و دولتی این شهرستان، یکهزار متر مربع از اراضی دولتی واقع در شهر قمصر رفع تصرف و به بیت المال اعاده شد.  

وی ادامه داد: این زمین توسط افرادی سودجو سنگ چین شده بود و ضمن تجهیز آن اقدام به کاشت نهال و بوته گل نموده بودند که با پیگیری و اخذ دستور دادستان این شهرستان، اقدامات لازم در راستای رفع تصرف و امحای آثار آن به عمل آمد.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش این زمین ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است اذعان داشت: به لطف خدا با همکاری همه عوامل مرتبط در این شهرستان با متخلفین و متصرفین اراضی ملی به صورت قاطع برخورد شده و اجازه تصرف غیر مجاز به سودجویان داده نمی‌شود.  

وی یادآورد شد: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف سودجویان در اراضی ملی اکیپ‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی ملی به صورت شبانه روزی این اراضی را تحت نظارت و پایش قرار داده و به محض مشاهده هرگونه تخلف، تخریب و تصرف با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.