شناسهٔ خبر: 113179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی؛

مطالعات طرح جامع شهر بجنورد نیاز به اعتبار دارد

طرح جامع شهر بجنورد خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مطالعات طرح جامع شهر بجنورد نیازمند اعتبار ویژه‌ای است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، قاسم قاسمی در جلسه ای که با حضور وحیدی، نماینده مردم شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، وحیدی، شهردار بجنورد و معاونین اداره کل امروز پنجشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد عنوان کرد: افق طرح جامع شهر بجنورد ۱۰ ساله است و در سال ۱۴۰۴ به پایان می رسد.

وی افزود: برای اینکه مشاور مجدد طرح جامع را مورد بررسی قرار دهد مدت زمان زیادی طول خواهد کشید، لذا لازم است جهت مطالعه طرح جامع شهر بجنورد و اصلاحات آن اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مطالعات سریعا آغاز شود.

قاسمی اضافه کرد: در خصوص طرح تفصیلی شهر بجنورد نیز طرح جدید تازه ابلاغ شده است و اگر اصلاح مجددی دارد باید این اصلاحات از طریق شهرداری به این اداره کل ارسال شود تا به مشاور طرح ابلاغ گردد.

وی تصریح کرد: کار مشاور تشخیص نقاط کور شهر و مشکل دار و رفع گره های ترافیکی در شهر است و باید نظر مدیریت شهری نیز حتما در اصلاحات اخذ گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: در این زمینه دستگاه های متولی هم می توانند با افزایش تعاملات روند اصلاح طرح های شهرسازی را سریع دهند.