شناسهٔ خبر: 113197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خبر داد:‌

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی در خوزستان

سفر سید حسین میر شفیع نماینده و مشاور وزیر در امور زیربنایی به خوزستان رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: برای تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های زیر مجموعه بهره‌گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، همزمان با سفر سید حسین میر شفیع نماینده و مشاور وزیر در امور زیربنایی به استان جلسه ای با حضور داریوش حسینی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خوزستان و دیگر مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این جلسه عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ضروری است نگاه ویژه ای به معیشت و رفاهیات کارکنان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تا جایی که امکان پذیر است مکان های تفریحی، رفاهی و ورزشی دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی را در اختیار کارکنان این وزارت در استان قرار دهیم و همه همکاران به همراه خانواده ها باید از این امکانات بهره مند شوند.

حسینی ادامه داد: برای پیشبرد پروژه ها نیز با همگرایی و تشریک مساعی تا جایی که قانون اجازه می دهد از ظرفیت همدیگر استفاده کنیم تا پروژه ها سریع تر به سرانجام برسند.

در ادمه سید حسین میر شفیع نماینده و مشاور وزیر در امور زیربنایی با اشاره به بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار داشت: مسائل و مشکلات این دو شهر احصا شده و اولویت بندی شده است.

وی افزود: همه دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان برنامه های خود را مدون کرده و بر اساس مصوبات وزارت متبوع مشغول خدمت رسانی هستند.

در ادامه هر کدام از مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سخنانی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کرده و گزارشی از عملکرد دستگاه خود ارائه دادند.