شناسهٔ خبر: 113238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری خبر داد؛

بهره برداری از راه روستایی گوسمند تا پایان سال جاری

بهره برداری از راه روستایی گوسمند تا پایان سال جاری معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از راه روستایی تلنگ،اهوگانی به کشتاران و راه روستایی گوسمند در شهرستان میناب استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، خداداد مقبلی، معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از وضعیت آسفالت راه روستاهای دشت تلنگ، موسوم به راه آهوگانی تلنگ ، پلنگی ،کشتاران گفت: در بازدید انجام شده از این محور که ۱۳ و نیم کیلومتر است و همچنین راه در حال اجرای گوسمند به طول ۲۰ کیلومتر مورد ارزیابی قرار گرفت. وی یادآور شد: عملیات اجرایی آسفالت راه روستاهای تلنگ ، اهوگانی_کشتاران به طول ۱۳/۵ کیلومتر، در کمتر از ۶ ماه به اتمام رسید.

مقبلی خاطر نشان کرد: این مسیر علاوه بر برخوردار نمودن روستاهای آهوگانی،تلنگ پلنگی ،تلنگ کشتاران از راه مناسب و آسفالته باعث کاهش طول مسیر روستاهای بخش سندرک به شهرستان سیریک و دریا همچنین دسترسی سریع و ایمن به مزارع کشاورزی دشت تلنگ خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین احداث راه روستایی گوسمند باعث برخوردار شدن ۱۲۷ خانوار ساکن در روستای یاد شده از راه مناسب خواهد شد. معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام اینکه اعتبار راه مذکور از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان در قالب آسفالت راههای روستایی بالای ۱۰۰ خانوار تامین شده است تاکید کرد: به فضل الهی تا پایان سال‌جاری عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.