شناسهٔ خبر: 113239 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

وقوع سیل استهبان خارج از محدوده شهری و روستایی بود/هیچ واحد مسکونی خسارت ندیده است

سیل استهبان مدیرکل بنیاد مسکن فارس با اعلام اینکه سیل استهبان خارج از محدوده شهری و روستایی رخ داده است و بنابراین به هیچیک از واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیبی وارد نشده، از آمادگی آن بنیاد برای کمک به دستگاه‌های امدادرسان خبر داد.

عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص سیل روز گذشته (۳۱ تیر استهبان) که ساعت حوالی ۱۸:۳۰ رخ داد ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه اعلام کرد: سیل در محدوده روستایی و شهری رخ نداده است بلکه بالادست رودخانه طغیان کرد و گردشگران و افرادی که در حریم رودخانه اطراق کرده بودند ناگهانی با سیل مواجه شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با اشاره به اینکه این سیل جان ۱۲ نفر را گرفت و ۳ نفر مفقود هستند، افزود: با توجه به اینکه طغیان رودخانه در مناطق و محدوده‌های شهری و روستایی نبوده، بنابراین خساراتی نیز به واحدهای مسکونی شهری و روستایی وارد نشده است.

زمانی افزود: هلال احمر و ستاد مدیریت بحران در منطقه حضور پیدا کردند و بنیاد مسکن استان نیز آمادگی دارد تا با درخواست مدیریت بحران چنانچه نیازی به امدادرسانی بیشتر باشد همکاری لازم را داشته باشد.