شناسهٔ خبر: 113485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه های عمرانی شوش و اندیمشک

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه های عمرانی شوش و اندیمشک مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه های راهسازی و مسکن و بازآفرینی شهری شهرهای شوش و اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، داریوش حسینی با حضور در محل پروژه های در دست اجرای این اداره کل در دو شهر شوش و اندیمشک از جمله کمربندی اندیمشک، پل کوی نیرو، مسکن مهر شوش و پروژه های نهضت ملی از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت.

حسینی بررسی روند پیشرفت پروژه، بررسی مشکلات احتمالی و دیدار چهره به چهره با پرسنل را از اهم اهداف اهداف این بازدید اعلام کرد و گفت: پروژه کمربندی اندیمشک و پل کوی نیرو از جمله مطالبات مردمی است که تمام توان خود را برای اجرای این پروژه ها به کار خواهیم گرفت .

وی با اشاره به بازدید  از مکان های مشخص شده برای طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت : نخستین گام در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی درست و صحیح است، در این دو شهر نیز بهترین مکان های موجود را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه بازدید خود این دو شهر در ادارات راه و شهرسازی حضور یافته و بصورت چهره به چهره با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.