شناسهٔ خبر: 113597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد (فلاورجان) با اعتبار ۵ میلیارد ریالی

محسن قدیری- اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد از توابع شهرستان فلاورجان با سرعت مطلوب در دست احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پروژه عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد از توابع شهرستان فلاورجان اظهار داشت: مدت قرارداد این پروژه چهار ماه بوده و عملیات اجرایی آن از خردادماه سال جاری آغاز شده است.  

وی مبلغ قرارداد پروژه عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: طول دهانه این پل ۳۰ متری بوده که دارای سه پایه و دو دستگاه پله است.  

 رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از اهم فعالیت‌های این پروژه می توان به فونداسیون پایه وسط و کناری و ساخت سه عدد پایه های فلزی اشاره کرد.  

وی با اشاره به اینکه اجرای پله و عرشه در قالب این قرارداد نیست اذعان داشت: عملیات اجرا شده برای پروژه عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد، تا کنون شامل اجرای فونداسیون پایه وسط (پی کنی، آرماتوربندی، نصب بیس پلیت و بتن ریزی)، رنگ ریزی و مشخص کردن فونداسیون پایه‌های کناری به ابعاد ۵*۵ و ۳*۱ و شروع ساخت پایه های فلزی به ارتفاع ۶ متر از لوله با قطرهای ۶ و ۳ اینچی به وزن حدود ۳ تن بوده است.