شناسهٔ خبر: 113641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خبرداد:

آماده باش ۲۰۰ نیروی راهداری جهت مقابله با بارش های پیش رو

آماده باش راهداری مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال سیلاب در استان از آمادگی کامل راهداران جهت مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای در روزهای پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)؛عابد محمدی در گفتگو با خبرنگاران ؛با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال سیلاب در استان از آمادگی کامل راهداران جهت مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای در روزهای پیش رو خبر داد.

وی، عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۲۰۰ راهدار در ۲۴ راهدار خانه ثابت و سیار و محورهای مواصلاتی بصورت ۲۴ ساعته مستقر هستند.

مدیرکل راهداری، بیان کرد : انتظار می‌رود شهروندان به هشدارهایی که داده می‌شود توجه کرده و در این چند روز از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای، گفت: به مسافران توصیه می‌شود حتما قبل از اقدام به سفر حتما از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل نموده و به توصیه کارشناسان سامانه ۱۴۱ عمل نمایید.