شناسهٔ خبر: 113704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

بارش های مونسون دو مسیر ارتباطی را در جنوب سیستان و بلوچستان  مسدود کرد

قادری ایرانشهر.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان از مسدود شدن مسیرهای دلگان_ زهکلوت و دلگان_ ایرانشهر براثر فعالیت سامانه مونسون‌ در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت:  بارندگی چند روز اخیر در مناطقی جنوبی این استان علاوه بر وارد کردن خسارت افزون بر ۳۵۰ میلیارد تومانی به شبکه راهها و ابنیه فنی آن سبب مسدود کردن تعدادی از مسیر ارتباطی شد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر دو مسیر جدید ذکر شده  محور فنوج_کتیج_رمشک نیز براثر طغیان رودخانه های محلی و  جاری شدن سیلاب مسدود است. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: بارندگی های  سامانه مونسون‌ علاوه بر وارد کردن خسارت های مالی سنگین به شبکه راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان جان یک از راهدران پرتلاش این اداره کل را حین خدمت رسانی به مردم گرامی استان گرفت. 

قادری با بیان اینکه نیروهای راهداری جنوب سیستان  و بلوچستان در قالب ۵۰ اکیپ در حال خدمات رسانی شبانه روزی  هستند، گفت: شهروندان از انجام سفرهای غیر ضروری، پرهیز وقبل از سفربا سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.