شناسهٔ خبر: 113728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

 توجه به درخواست‌های مردمی از مهم‌ترین مأموریت‌های حوزه املاک و حقوقی راه و شهرسازی آذربایجان غربی 

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: حوزه املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی در جایگاه نخست پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی و تحقق حقوق شهروندی است و در راستای تحقق این امر برنامه های اجرایی حوزه املاک باید با جدیت پیگیری شود. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه معارفه سرپرست معاونت املاک و حقوقی این اداره کل، تصریح کرد: واگذاری زمین، تامین اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و حوزه املاک باید در راستای پیشبرد اهداف این حوزه بیش از پیش فعالیت کند. 

وی با تأکید بر اینکه معاونت املاک و حقوقی از ارکان اساسی این اداره کل در رسیدگی به مطالبه‌های مردمی است، بیان کرد: حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حقوق بیت المال بخش دیگری از وظایف حوزه املاک و حقوقی است  که باید در این راستا کیفیت رسیدگی به امورات افزایش یافته و از روزمرگی در کارها پرهیز شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: معاونت املاک و حقوقی در بخش نهضت ملی مسکن، ساماندهی متقاضیان ثبت نامی و واگذاری اراضی برای ساخت مسکن عملکرد قابل قبولی داشته و باید این روند ادامه داشته باشد. 

حمزه لو گفت: تهیه بانک زمین از دیگر امورات حوزه املاک و حقوقی است که باید این اطلاعات تهیه شده به روزرسانی گردد تا مشکلی در روند اجرای امورات وجود نداشته باشد. 

در ادامه این مراسم حجت محمدی ثانی به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی و سوران کریمی نیز به عنوان سرپرست اداره املاک راه و شهرسازی آذربایجان غربی معرفی شدند.