شناسهٔ خبر: 113843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان:

سیل حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه فنی جنوب سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد 

خسارت سیلاب جنوب کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت:در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب اول مرداد ماه تاکنون حدود ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وابنیه فنی این استان وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، جلال الدین قادری اظهار داشت:این میزان خسارت به شبکه راه‌ها  و ابنیه فنی جنوب این استان  وارد شده است.

وی اضافه کرد: راهداران استان  بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:با هشدار سازمان هواشناسی  و اعلام وضعیت قرمز ناشی از فعالیت سامانه مونسون و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و ۳۴۰ راهدار به همراه ماشین آلات خود را در قالب ۵۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.

قادری بیان کرد: در حال حاضر مسیر ایرانشهر_مهرستان براثر بروز سیلاب مسدود است. 

وی ابراز اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.