شناسهٔ خبر: 113867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

افزایش ۴۳درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان وبلوچستان

۱۴۱ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:در چهار ماهه نخست سال جاری،۱۱میلیون و ۳۶۷هزار و ۳۶۷تردد جاده ای در محورهای تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۳درصدی را داشته است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد با اشاره به فعالیت مستمر ترددشمارها در جاده های استان اظهار داشت:۴۰دستگاه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی شمال استان فعال است.

وی ادامه داد:این سامانه‌ها اطلاعات تردد وسایل نقلیه عبوری اعم از نوع وسیله نقلیه، سرعت عبور، تعداد محور، سرعت متوسط، فاصله غیر مجاز و سرعت غیر مجاز را جهت برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش ایمنی و عبور و مرور نشان می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود:پرتردد ترین محورهای شمال استان به ترتیب محورهای زاهدان_خاش ،مرز میلک _زهک و زاهدان_سه راهی دشتک می باشند.

کرد در پایان یادآورشد:هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.