شناسهٔ خبر: 114189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

عملیات بهسازی جاده شهرکرد- بروجن و برجن- لردگان در حال انجام است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی شهرکرد- بروجن و بروجن- لردگان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری) مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی شهرکرد- بروجن و بروجن- لردگان در حال انجام است، گفت: این عملیات عمرانی هم اکنون ۲۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

روح‌الله غلامی افزود: برای اجرای این طرح در محور ارتباطی شهرکرد- بروجن و بروجن- لردگان و همچنین جاده مواصلاتی سفید دشت- زرین شهر واقع در محدوده استان در مجموع بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است.

وی طول آسفالت اجرا شده از زمان آغاز طرح در اردیبهشت امسال تا کنون را سه هزار و ۵۰۰ متر بیان و تصریح کرد براساس پیش بینی انجام شده اجرای این طرح بهسازی جاده ای تا اردیبهشت سال آینده به پایان خواهد رسید.

غلامی یادآور شد: محور شهرکرد- سفید دشت با متوسط تردد روزانه هفت هزار و ۲۶۹ مورد و محور بروجن- گندمان و گندمان– گوشکی – لردگان با متوسط تردد روزانه ۳۷ هزار و ۶۷۰ مورد از جمله پرترددترین محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به شمار می روند.