شناسهٔ خبر: 114211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۱۷ مرداد؛

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی روز خبرنگار را گرامیداشت

گرامیداشت روز خبرنگار خراسان شمالی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، طی پیامی این روز را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، قاسم قاسمی ده چشمه ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامیداشت. متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد :

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها  است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

این روز شکوهمند را گرامی میداریم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

قاسم قاسمی ده چشمه

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی