شناسهٔ خبر: 114305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد؛

رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲

کمیسیون ماده 11 و 12 راهداری سمنان.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تشکیل و بررسی ۲۹ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون ‌های ماده ۱۱ و ۱۲ طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا طحان اظهار داشت: در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر از ابتدای سال جاری ۲ جلسه کمیسیون برگزار شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: در کمیسیون ماده ۱۲ تعداد ۷ پرونده و در کمیسیون ماده ۱۱ نیز ۲۲ پرونده مورد بررسی، رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته‌اند که عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل و نقل ، پروتکل های بهداشتی،  فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز بوده و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ نیز شامل مغایرت در مندرجات بارنامه، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی است.

طحان در پایان گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم. ضمن این‌که کاربران عزیز می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی،۱۰۰۰۱۴۱ با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ارسال  و پیگیری کنند.