شناسهٔ خبر: 114311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد:

جابجایی بیش از یک میلیون و ۳۹۰ هزارتن کالا در سیستان و بلوچستان 

جایجایی کالا در سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۸۳۵ تن کالا توسط ۸۳هزار و ۳۸۸دستگاه ناوگان باری جابجا شده که ۸۲درصد جابجایی کالا، درون استانی و ۱۸درصد نیز برون استانی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،تیمور باقری اظهار داشت: تعداد ۶۹ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۷۱ ناوگان باری ، ۹ هزارو ۲۳۸ راننده باری و همچنین ۳ پایانه عمومی بار در بخش حمل ونقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند. 

وی عمده کالاهای جابجا شده در این مدت را آرد ،سیمان و فرآورده های نفتی دانست و تصریح کرد:حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:در قالب کمیسیون های تخلفات، نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل ،رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  اطلاع دهند.