شناسهٔ خبر: 114363 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه؛

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز خبرنگار را تبریک گفت

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، این روز را روز تجلیل از خبرنگارانی خواند که با سرلوحه قرار دادن اخلاق حرفه‌ای به رسالت‌های خطیر رسانه‌ای خود عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را فرصتی برای تجلیل از خبرنگارانی دانست که با صداقت، شفافیت و سرلوحه قرار دادن اخلاق حرفه‌ای به رسالت‌های خطیر رسانه‌ای خود عمل می‌کنند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی در ادامه پیام خود آورد:‌ روز خبرنگار در سال جاری در حالی فرارسیده که با عاشورای حسینی و شهادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مقارن شده است. اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) و خاندان و یاران پاک ایشان و گرامیداشت روز خبرنگار، برای تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه به ویژه خبرنگاران ارجمند حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم، ان‌شاء الله در عرصه حقیقت طلبی و با تاسی از ارزش‌های والای نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) موفق و پیروز باشید.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز خبرنگار را تبریک گفت