شناسهٔ خبر: 114419 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

تامین ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران اربعین/ فراهم شدن شرایط سفر زائرین به عتبات با خودروهای شخصی

جاده تامین ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران اربعین، فراهم شدن شرایط سفر زائرین به عتبات با خودروهای شخصی و تلاش برای بهره‌برداری از پل کابلی آستانه‌اشرفیه در هفته دولت مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

تامین ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران اربعین

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حجم بالای زائران اربعین در حوزه حمل و نقل جاده‌ای عمومی گفت: برای جابجایی زائران عتبات ۸ هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ پروژه راهداری و حمل و نقل بوشهر در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۴ پروژه راهداری و حمل و نقل بوشهر در هفته دولت خبر داد.

بسترهای لازم برای عبور ایمن و راحت زوار از پایانه مرزی خسروی فراهم می شود

وزیرکشور گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته از ظرفیت‌های مناسب پایانه مرزی خسروی در ایام اربعین و همچنین در حوزه تجارت، به خوبی استفاده نشده است.

فراهم شدن شرایط سفر زائرین به عتبات با خودروهای شخصی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فراهم شدن شرایط سفر زائرین به عتبات با خودروهای شخصی، گفت: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی به فروش بلیت به صورت چارتری یا با قیمت بالاتر از نرخ مصوب اقدام کنند،‌ اجازه پرواز برای آن‌ها صادر نخواهد شد.

به کارگیری ۱۰۲۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور جابه‌جایی زوار اربعین حسینی از بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از به کارگیری یک‌هزار و ۲۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور جابه‌جایی زوار اربعین حسینی از بوشهر خبر داد.

تلاش برای بهره‌برداری از پل کابلی آستانه‌اشرفیه در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از تلاش برای بهره‌برداری از پل کابلی آستانه‌اشرفیه در هفته دولت و بهره‌برداری از سه پل دیگر همزمان با دهه فجر خبر داد.

خسارت ۲۶۷ میلیارد تومانی سیل به راه‌های خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان از تلاش راهداران برای بازگشایی ۱۲ جاده روستایی در این استان و خسارت ۲۶۷ میلیارد تومانی سیل به راه‌های خوزستان خبر داد.