شناسهٔ خبر: 114457 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیاردتومان به حساب سازندگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: از مجموع واریزی به حساب سازندگان، ۱۰ هزار و ۸۵۶ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۱۴ هزار ۶۷۱ میلیاردتومان از محل تسهیلات است.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص روند افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن، اعلام کرد: طبق برآوردها تاکنون ۵۸۹ هزار و ۵۰۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند و واریز وجوه متقاضیان به حساب بانک معادل ۲۰ هزار و ۶۶۱ میلیاردتومان است.

مدیرعامل بانک مسکن از واریز ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیاردتومان به حساب سازندگان خبر داد و گفت: از مجموع واریزی به حساب سازندگان،  ۱۰ هزار و ۸۵۶ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۱۴ هزار ۶۷۱ میلیاردتومان از محل تسهیلات است.

شایان افزود: هم اکنون از محل آورده متقاضیان ۹ هزار و ۸۰۵ میلیاردتومان نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

وی توضیح داد: تاکنون ۳۱۸ هزار و ۷۳۱ واحد به بانک برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ واحد قرارداد به مبلغ ۴۲ هزار و ۴۱۴ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.