شناسهٔ خبر: 114556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی قطعه ۵ کمربندی شمالی شهر زنجان

جعفر رسولی زنجان رییس اداره پیمان ، رسیدگی و امور قراردادهای  راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هدف اصلی از اجرای این کمربندی، تسهیل دسترسی شرق به غرب زنجان به خصوص برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) جعفر رسولی با اشاره به پیگیری های به عمل آمده برای آغاز این زیرساخت حیاتی، عنوان کرد: این پروژه به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر و در ۷ قطعه اجرایی خواهد شد که قطعه شروع شده حد فاصل بین جاده تهم و جاده بهشت زهرا می باشد .

رییس اداره پیمان ، رسیدگی و امور قراردادهای  راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تحویل زمین به پیمانکار منتخب، اضافه کرد:  با انجام مناقصه و گزینش پیمانکاران ذیصلاح برای  قطعات دیگر، عملیات اجرایی آنها نیز شروع خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه طراحی اولیه این پروژه در سال های قبل(از حدود ۲۰ سال پیش) اتفاق افتاده که به دلیل عدم پیش بینی اعتبارات لازم به مرحله اجرا نرسیده بود،  افزود : خوشبختانه با پیگیریهای مجدانه مهندس بیات منش مدیر کل محترم و نیز حمایت و پشتیبانی سازمان ملی زمین و مسکن امروز شاهد آغاز ساخت این پروژه بزرگ هستیم.

وی با بیان اینکه کمربندی فوق دسترسی شرق به غرب زنجان را برای مردم بویژه متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن تسهیل خواهد کرد، ادامه داد: یکی از اهداف ساخت این پروژه کاهش بار ترافیکی کمربندی ۲۲ بهمن و هموار نمودن راههای توسعه شهری می باشد که امیدواریم با همراهی و همکاری سازمان ها و ارگان های مرتبط هر چه زودتر شاهد پیشرفت آن بوده و خدمتی ماندگار به همشهریان فهیم و قدر شناس زنجان کرده باشیم .